O întrebare pare să revină, din ce în ce mai des, ca o obsesie, în mintea şi pe buzele fiecărui român: „Ce e mic, rău, negru, urît şi bate la uşă”? Răspunsul e la fel de neprietenos: BASESCU!

“Când nu vom mai putea răbda,

Când foamea ne va răscula,

Hristoşi să fiţi, nu veţi scăpa

Nici în mormânt!”. (Cosbuc)
Previzualizaţi



sâmbătă, 28 mai 2011

SA NU UITATI CE NE-AU FACUT CRIMINALII ASTIA


Vezi mai multe din Muzica, Videoclipuri pe 220.ro



Un comentariu:

  1. Bună ziua tuturor, aici mă numesc Fumo Sadiku, care locuiește în Malindi City Kenyan, vreau să povestesc puțin mai multe despre un om bun, plin de inimă, numit Benjamin Breil Lee, care lucrează cu serviciul de finanțare în calitate de ofițer de împrumut, domnul Benjamin Breil Lee m-a ajutat să obțin un împrumut de 37115,225,00 Shillings În timpul încercării mele, încercând să mă întorc în picioare pentru a-mi ridica afacerea, știu că există unii dintre voi care sunt în dificultate financiară să vorbească cu domnul Benjamin despre ce este aplicația + 1-989-394-3740 Sau, de asemenea, cu E-ul său personal -mail pe Lfdsloans@outlook.com Sunt foarte bucuros pentru ceea ce a făcut pentru mine și pentru contabilul său de cont bancar Contabilul Hernandez Lucas Vă mulțumesc foarte mult pentru munca depusă.

    RăspundețiȘtergere

ATENŢIE VIZITATORI!...
CUMPAR TIMBRE PENTRU REVANZARE
FAC IDENTIFICARI-EVALUARI
VAND TIMBRE ROMANESTI SI STRAINE
,tel.0729600730











Previzualizaţi

PROSTILOR ! NE-ATI VOTAT? ACUM CRAPATI !

20110830-025235.jpg


animated-gifs-justice-016 GIFs
Previzualizaţi
Previzualizaţi

Previzualizaţi

Previzualizaţi

Previzualizaţi

Previzualizaţi

Previzualizaţi

De ce e nelinistit Emil Boc


image


Previzualizaţi




provident romania

PUBLICITATE

catalin botezatu - magazin oficial bestjobs.ro

Despre mine

Fotografia mea
nimeni nu este perfect. numele meu este NIMENI. cosmescu@gmail.com tel.0729600730